poniedziałek, 6 marca 2017

Krem dyniowy z ciecierzycą

Dynia to warzywo typowo jesienne, ale tym razem naszła mnie niesamowita ochota właśnie na krem dyniowy. A że zamrażarce posiadałam mieszankę, mleczko kokosowe tylko czekało na wykorzystanie to nie pozostało mi nic innego - tylko gotować! Krem wyszedł przepyszny, niezwykle aksamitny a kokosowy posmak tylko polepszył jego smak. Bierzmy się do gotowania, zajmie nam to tylko około 30 minut!


Zupa-krem z dyni z ciecierzycą podana z chipsami z jarmużu i jagodami goji



Składniki:



  • Zupa~krem dyniowa Hortex
  • 1/2 puszki ciecierzycy (ja użyłam gotowanej na parze)
  • 0,5 l  bulionu warzywnego 
  • 200 g mleczka kokosowego
  • 1 łyżeczka kurkumy
  • 1/2 łyżeczki pieprzu cayenne
  • 1/2 łyżeczki ostrej papryki
  • sól do smaku




Przygotowanie: 

Podgrzałam bulion. W osobnym garnku podsmażyłam mieszankę dyniową, następnie dodałam ciepły już bulion, ciecierzycę i przyprawy. Gotowałam do miękkości warzyw - około 20 minut. Zdjęłam z ognia, dodałam mleczko kokosowe i zblendowałam. 

Smacznego!

Miłego tygodnia życzę wszystkim! I pamiętajcie, poniedziałek nie jest wcale taki zły, w końcu to on daje nam nowe możliwości, mamy przecież cały tydzień przed sobą i tyko od nas zależy czy go wykorzystamy, czy nie. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz