poniedziałek, 13 marca 2017

Malinowa jaglanka

W czwartek dopadła mnie choroba i nie może mnie zostawić do dziś. Ratuję się jak mogę, ale cóż, trening trzeba opuścić z powodu braku sił. Mimo to, nadal trwam w moim postanowieniu i nie jem słodyczy, które staram się zastępować zdrowymi alternatywami. Powiedziałam sobie, że "fit ciasta" jak na razie również nie wchodzą w grę, więc zostają mi słodkie posiłki jak na przykład właśnie jaglanka, czy słodki omlet. A więc nie przedłużam i wrzucam przepis! 
wegańska malinowa jaglanka

 

Składniki:

  • 4 łyżki kaszy jaglanej
  • woda
  • 4 łyżki mleczka kokosowego
  • 1 łyżeczka cukru waniliowego (nie wanilinowego!)
  • 1/2 szklanki malin ( ja użyłam mrożonych)


Przygotowanie: 

Kaszę opłukałam gorącą wodą, aby pozbyć się gorzkawego posmaku. Ugotowałam na wodzie w proporcjach 2:1 ( 2 szklanki wody, na jedną szklankę kaszy) około 20 minut. Pod koniec gotowania dodałam cukier i mleczko kokosowe, następnie zblendowałam. Maliny wrzuciłam do garnka z 3 łyżkami wody i gotowałam, aż do uzyskania płynnego sosu (około 5 minut). Kaszę podałam z gorącym sosem malinowym. 

Smacznego!



Miłego poniedziałku wszystkim!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz