czwartek, 17 sierpnia 2017

Owoce na malinowej chmurce z ricotty


Uwielbiam ricottę! Mówi się, że ludzie dzielą się na tych, którzy lubią ten serek na słodko i na słono. Ja zdecydowanie należę do pierwszej grupy. Idealna przekąska - ricotta z dżemem i granolą. Dzisiaj przekąska wyewoluowała w śniadanie i powstała "sałatka owocowa" z brzoskwiń, kalarepy i mrożonych malin.




Składniki: 


  • pół opakowania ricotty (125 g)
  • 1 łyżka dżemu malinowego (ja użyłam domowego)
  • 1 łyżeczka ksylitolu (cukru brzozowego)
  • 1 brzoskwinia
  • 1 kalarepa
  • garść mrożonych malin


Przygotowanie:

Serek utarłam z cukrem i dżemem do czasu aż stał się puszysty i zniknęły grudki. Brzoskwinię umyłam, kalarepę obrałam, pokroiłam je na części i dodałam maliny.

Smacznego!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz