poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Kokosowy omlet z owocami


Omlet - niby zwykła rzecz a tak cieszy!






Składniki:


  • 2 jajka
  • 2 łyżki wiórków kokosowych (12 g)
  • 1 łyżka płatków owsianych (7 g)
  • 1 łyżeczka cukru waniliowego (4 g)
  • 2 garści truskawek (140 g)
  • 1 garść czerwonej porzeczki (60 g)
  • 1 garść borówek amerykańskich (40 g)
  •  2 łyżeczki masła orzechowego 


Przygotowanie:

Jajka zmieszałam z cukrem, płatkami owsianymi i wiórkami kokosowymi. Dodałam połowę owoców. Smażyłam na rozgrzanej patelni pod przykryciem do ścięcia się górnej części omletu. Zdjęłam pokrywkę i smażyłam z drugiej strony około 3 minuty. Podałam z pozostałymi owocami i masłem orzechowym.

Smacznego!

Wartość odżywcza:   502 kcal 
                                B  31.8 g
                                T  28 g   
                                W  37.3 g


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz