poniedziałek, 17 lipca 2017

Jabłuszko w cieście ryżowym

Jabłko w cieście zawsze kojarzyło mi się z pysznymi, pulchnymi racuszkami. Często je jadłam w dzieciństwie posypane grupą warstwą cukru pudru. Dzisiaj jednak naszła mnie inna myśl... a co jakbym usmażyła jabłkowe talarki w cieście na placuszki? coś chyba z tego wyszło.




Składniki:


  • 1 jabłko
  • 1 jajko
  • 3 łyżki mąki ryżowej
  • 1 łyżeczka cukru waniliowego
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • szczypta soli







Przygotowanie: 

Jabłko umyłam, przekroiłam na pół, wydrążyłam środek i pokroiłam w pół centymetrowe plasterki. Składniki na ciasto umieściłam w misce i wymieszałam. Na rozgrzaną natłuszczoną patelnię kładłam kawałki jabłka umoczone w cieście i smażyłam na małym ogniu 3-4 minuty z każdej strony. 
PS Smażenie musi być takie wolne, aby jabłko odpowiednio zmiękło. 

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz