piątek, 7 lipca 2017

Buraczana micha zdrowia



Wakacje pełną parą.. nie mogę uwierzyć, że mija już 2 tydzień! Troszkę odpuściłam dietę w tym tygodniu, ale już wracam powolutku na dobre tory (a przynajmniej się staram). W międzyczasie próbuję na jakiś czas odejść od jajek na śniadanie. Nie wychodzi mi to jak na razie bardzo źle, chociaż całkowicie ich z diety nie wykluczam. W ten sposób powstają takie cudowne, późne śniadania jak to smoothie. Zapraszam do przepisu! 




Składniki:



  • 1 burak z botwinką
  • 2 młode marchewki z natką
  • 1  jabłko
  • 1 pietruszka
  • 1/2 szklanki malin
  • 1 szklanka wody
  • sok z 1/2 cytryny




                                        Przygotowanie:

Warzywa i owoce umyć i pokroić w kostkę, z jabłek wyciągnąć gniazda. Zblendować na gładką masę z sokiem z cytryny i wodą.
PS Ja dodaję wodę porcjami, wszystko zależy od tego, jak bardzo płynne chcemy aby nasze smoothie było. 
Smacznego!

nie kłamałam pisząc, że to było późne śniadanie..





1 komentarz:

  1. Ta konsystencja <3 Idealne dla mnie! :)
    https://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń