piątek, 10 lutego 2017

Krem z zielonych warzyw


 Niekiedy siedzę zastanawiając się, co mogłabym zjeść na obiad. Innym razem wpadam do kuchni otwieram lodówkę i już widzę cały plan gotowania, a nawet mogę poczuć wyśmienity smak potrawy! 
Dzisiejszy obiad był raczek z tej drugiej grupy wymyślonych pod natchnieniem. Bo cóż.. w lodówce jest rosół, zielony brokuł już czeka aby go skonsumować a w zamrażarce mieszanka warzyw wiosennych. Do dzieła bierzemy się za gotowanie! To zaledwie 30 minut (jak nie krócej :p)








Składniki:

  • 1 duży brokuł
  • 1/2 paczki mieszanki warzyw wiosennych (ja użyłam hortex)
  • 1 litr bulionu drobiowego/warzywnego
  • włoszczyzna z rosołu - (w końcu wykorzystujemy wszystko)
  • sól, pieprz, kurkuma, zioła prowansalskie do smaku



Przygotowanie:

Zagotowałam bulion, wrzuciłam do niego brokuł pokrojony na różyczki oraz mrożone warzywa. Gotowałam około 15 minut (aż warzywa były miękkie, prawie rozwalające się). Dodałam przyprawy i zblendowałam. Opcjonalnie można krem zabielić jogurtem/śmietaną. 
Smacznego!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz