poniedziałek, 20 lutego 2017

Omlet z serkiem wiejskim

Koniec weekendu i powrót do rzeczywistości, jednak nie musi być ona przecież szara i ponura! Wszystko zależy od sposobu postrzegania przez nas świata. Wystarczy pomyśleć, że poniedziałek jest dniem otwierającym nam świat na nowe możliwości. Po aktywnym weekendzie, relaksie i odpoczynku mam siłę na kolejne sukcesy, realizację nowych planów, ale niekiedy też na przyjmowanie porażek i uczenie się z nich. A więc cieszmy się każdym dniem i nie nienawidźmy już poniedziałku, jest to wspaniały dzień, zaczynający jeszcze lepszy tydzień! W końcu jaki poniedziałek, taki cały tydzień :p

Przychodzę dzisiaj z kolejnym przepisem na śniadanie białkowo-tłuszczowe, o których pisałam TUTAJ. Tym razem jest to przepis na pyszny omlecik. Omlety uwielbiam jeść w wolne poranki, gdy nie muszę się nigdzie spieszyć. Mogę się wtedy skupić na gotowaniu, c wprost uwielbiam, a potem zostaje to co najlepsze - jedzenie! 
omlet z serkiem wiejskim z tahini


Składniki:

  • 3 białka jaja
  • 2 żółtka
  • 100g serka wiejskiego
  • 1 łyżka wiórków kokosowych
  • 1 łyżka mąki (ja użyłam jaglanej)
  • 1 łyżeczka syropu klonowego
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia





Przygotowanie:
Białka ubiłam, dodałam pozostałe składniki i delikatnie wymieszałam. Usmażyłam na małym ogniu na rozgrzanej patelni (popryskanej olejem PAM) pod przykryciem ok 5 minut z jednej strony. Gdy góra omletu była ścięta, przekręciłam go na drugą stronę i nie przykrywając smażyłam chwilkę. Omlet podałam z tahini, dżemem wiśniowym, nasionami chia i jagodami goji.
Smaczego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz