czwartek, 13 kwietnia 2017

Czekoladowy omlet

Weekend, piękna pogoda i od razu chce się żyć. Łapmy jak najwięcej promieni słonecznych najlepiej aktywnie! Idź na spacer, na rower z przyjaciółką, pobiegaj. Po prostu zostaw wszystkie problemy, jest weekend - czas dla rodziny i przyjaciół. Na zmartwienia jeszcze przyjedzie czas a teraz chwytaj dzień i ciesz się każdą chwilą spędzoną z bliskimi!








Składniki:




  • 75 g serka wiejskiego
  • 2 jajka
  • 25g mąki jaglanej (2 łyżki)
  • 1 łyżeczka cukru waniliowego
  • 1 łyżeczka kakao
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1/2 banana i łyżeczka dżemu wiśniowego do dekoracji




Przygotowanie:

Białka oddzieliłam od żółtek i ubiłam na sztywną pianę. Dodałam resztę składników i wymieszałam. Smażyłam na natłuszczonej patelni pod przykryciem 3-4 minuty z jednaj strony, zdjęłam pokrywkę i z drugiej strony, już bez przykrycia smażyłam około 2 minuty. Podałam z pokrojonym bananem i dżemem malinowym.

Smacznego! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz